دلایل حضور در نمایشگاه گردشگری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دلایل حضور در نمایشگاه گردشگری

نمایشگاه ها، بزرگ ترین عرصه تبلیغاتی در دنیا به حساب می آیند که حضور هدفمند در آن ها، سبب برخورداری از یک خروجی مطلوب برای موسسه یا تیم شرکت کننده خواهد شد.
نمایشگاه گردشگری از مهم ترین عرصه های پیشرفت صنعت توریسم است که یکی از ارکان مهم در صنعت گردشگری می باشد، آنها فضایی را ایجاد می‌کنند تا فعالین این صنعت از آنچه در گوشه و کنار سرزمین‌ها می‌گذرد آگاه شوند و همدیگر را بیشتر بشناسند. همچنین نمایشگاه‌ها می‌توانند مردم بیشتری را ترغیب کنند تا سفر کنند و با طبیعت و فرهنگ سرزمین خود آشنا شوند.
آمارها نشان می‌دهد بار درآمدزایی گردشگری در کشورها زیاد شده و امروزه گردشگری جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.
دلایل حضور در نمایشگاه در گذر زمان تغییرکرده است چرا که مطالبات مردم از نمایشگاه ها در گذر زمان دست خوش تغییراتی شده است؛ مثلا اگر در گذشته به نمایشگاه ها به عنوان بازارهایی که همه چیز در آن ها یافت می شد، نگاه می کردند اکنون به نمایشگاه های تنها به عنوان بنگاه های عظیم تجاری و تبلیغاتی می نگرند و بیشتر از جنبه های خریداری سعی در به روز کردن خود در یکی از ایستگاه های مدرنیته دنیا می باشند.
همه ساله نمایشگاه‌های زیادی در زمینه گردشگری برگزار می‌شود،همچنین تعریفات زیادی در مورد نمایشگاه ها و فواید حضور در نمایشگاه ها وجود دارد که تمام آن ها به حق و البته درست و منطقی می باشند! در عصر حاضر این نمایشگاه ها هستند که ویترین نهایی یک صنعت را به نمایش در می آورند و اقتصاد صنعت های برگزار شده در خود را رونق می بخشند.
ازآن جهت که صنعت گردشگری در توسعه و پشرفت اقتصادی جوامع نقش به سزایی دارد ،این نمایشگاه ها هستند که سبب ارتقا سطح صادرات و واردات کشورها می شوند و تقاضا و درخواست های ملت های مختلف را در سطوح بین المللی خود، تشخیص داده و برای رفع مشکلات آنان جمعی از کارشناسان و متخصصان پر آوازه را در کنار هم، جمع می کنند،از اینرو تمام این موارد و مواردی که شاید از قلم ما نیز افتاده باشند، تنها یه دلیل را لازم دارند، و آن حضور در نمایشگاه ها می باشد.
شاید اگر هیچ وقت انسان ها با تفکر به توسعه روزافزون در گردشگری و شرکت درنمایشگاه های مختلفی که از قدیم برپا بوده اند و با گذشت زمان رشد و توسعه پیدا کردند تا به شکل و شمایل کنونی در آمدند، نمی رفتند، اکنون نمایشگاه ها نیز معنا و ومفهومی پیدا نمی کردند وصنعت گردشگری تا این حد ،دیده نشده بود.
خوشبختانه برگزاری نمایشگاه های گردشگری و ورود به عرصه های بین المللی دراین حوزه باعث شده که به یک رویداد معتبر و شناخته شده بین المللی در بخش گردشگری ایران تبدیل شود،همچنین علاقه‌مندان خود را، از سراسر جهان به این صنعت زیبا جذب کرده است.
عمده غرفه‌دارانی که در نمایشگاه های گردشگری ایران شرکت کرده اند، متخصصان در صنعت گردشگری هستند که با طراحی و ایده‌های جالب دراین حوزه، از کسب و کار یا محیطی که در آن فعالیت می‌کنند می‌گویند.
اشتیاق برای رسین هر چه سریع تر به هدف، سبب جمع شدن انسان ها در کنار هم شد. حضور برجسته آنان و تعاملی که در این مسیر با یکدیگر نشان دادند، نماینگر آینده روشنی بود که می توان گفت با وجود اهمیت های مهمی که نمایشگاه ها در بخش ها و صنایع مختلف امروزه پیدا کرده اند، گشته است.

نمایشگاه گردشگری اصفهان فرصت بسیار مناسبی برای علاقه مندان به این حوزه می باشد تا علاوه بر بازدید از غرفه ها بتوانند ارتباطات جدیدی را با دیگر افراد داشته باشند.

نظر خود را بنویسید

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید:

درباره مجری نمایشگاه

شرکت کیان فرتاک هستی از شرکت های تابعه هلدینگ کافل، مجری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته اصفهان (Isfahan International Tourism Exhibition) (IITE) است.

Design by Artinner - © Spring 2019