جلسه کمیته بازاریابی و برندینگ شورای سیاست گذاری گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با حضورمدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، قائم مقام مدیرکل،معاونین صنایع دستی وگردشگری میراث فرهنگی استان، نماینده یگان حفاظت میراث فرهنگی اصفهان، دبیرکارگروه توسعه پایدارگردشگری و همچنین روءسای جامعه هتلداران، مجمع آژانس داران و سفره خانه داران اصفهان در محل سالن جلسات خانه تاریخی دهدشتی برگزارشد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در این جلسه مطرح کرد: این نشست در راستای هم اندیشی مسئولین و صاحب نظران در راستای دست یابی به یک محور مشترک جهت انجام هر چه بهتر رسالت یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع دستی اصفهان برگزار شده است.
فریدون الله یاری افزود: از جمله سیاست های ما در این نمایشگاه، بازاریابی در راستای شناسائی شهر ها وکشورهای هدف جدید گردشگری و صنایع دستی برای اصفهان است.
وی تصریح کرد: در راستای دست یابی به هدف مشترک، اتاق فکر این نمایشگاه چند ماه پیش از برگزاری این نمایشگاه شکل می گیرد تا از این طریق تمامی مسئولین و دست اندرکاران فرهنگی و گردشگری در پهنه استان با حضور در آن نظرات خود را بیان نموده و با تشریک مساعی با یکدیگر به توسعه پایدار گردشگری بپردازیم.
در این جلسه مقرر شد؛در هرکدام ازحوزه های گردشگری و صنایع دستی، متخصصین آماده ارائه خدمات باشند و درنمایشگاه موردنظر برای حضور هنرمندان و آثارفاخر صنایع دستی شهرستان های استان اصفهان و حضور اساتید صنایع دستی استان پیش بینی های لازم صورت گیرد ،همچنین برنامه ریزی برای تعداد مهمان ها و شرکت کننده هایی که از داخل وخارج ازکشور به این نمایشگاه می آیند صورت پذیرد.